Het Klantportaal voor iONE is dé manier om optimaal klantgericht te communiceren met al uw klanten; een belangrijke driver voor klanttevredenheid en tegelijkertijd bespaart u per verkooporder veel tijd en geld. Ontdek het Klantportaal
De digitale handtekening voor iONE is onmisbaar in uw verkoopproces! Met behulp van de digitale handtekening werkt u volledig papierloos en rondt u sneller en efficiënter uw verkoopprocessen af. Lees meer...
In ons Support Centrum kunt u terecht met al uw support vragen en ondersteuning bij werkzaamheden, volgt u de nieuwste ontwikkelingen en vindt u kennis en trainingsitems. Alle informatie of ondersteuning die u als klant nodig heeft, vindt u hier overzichtelijk terug. Naar het Support Centrum.
Log in op uw persoonlijke klantportaal. Hier kunt u al uw vragen stellen en meldingen indienen en bekijken. Naar het klantportaal.
Via Teamviewer kunnen wij u hands-on support op afstand aanbieden. Naar support op afstand.
Een volledig uniforme ervaring in uw winkel en in uw webshop bereikt u met webshop integratie. Door software applicaties te integreren beheert u namelijk met minimale inspanningen al uw kanalen volledig geautomatiseerd, waardoor u een uniforme beleving biedt in zowel uw webshop of website en uw woonwinkel. U geniet hierbij van het principe van Single Source Retailing; al uw actuele productinformatie, zoals prijzen, voorraden, productafbeeldingen en artikelinformatie, worden vanuit de iONE ERP software geautomatiseerd uitgewisseld met uw webshop, terwijl klant- en ordergegevens vanuit uw webwinkel vervolgens automatisch in het ERP systeem geladen.
En onze integraties gaan nog verder! We bieden namelijk ook onafhankelijke web-based toepassingen die op ieder platform te integreren zijn en die u op ieder apparaat kunt gebruiken. Zo integreert u bijvoorbeeld op de meest eenvoudige website een uitgebreide meubel configurator. Hiermee stellen u en uw klant de meest complex samengestelde meubels, zoals een bank of een boxspring, eenvoudig zelf samen. Of maak gebruik van 3D modellen van uw meubelen die u vanuit één bron gebruikt op uw webshop, in uw winkel of in VR en AR applicaties. Of kies voor één van de andere modules, zoals de catalogusmodule, waarmee u direct gebruik maakt van een kant en klaar productaanbod. En het online klantportaal, waardoor uw klanten in hun online klantportaal omgeving op uw webshop inzicht hebben in hun orders en controle hebben over hun leveringen en het indienen van service aanvragen.
- Uw webshop altijd up-to-date
- Geen dubbel werk
- Foutloos werken
- Uniforme communicatie over al uw kanalen
- Maak gebruik van de nieuwste technologie en innovaties
- Inspireer en verwonder, zelfs op de meest eenvoudige website
Of plan direct een gratis demo
Elke ca. 2 maanden in uw e-mail.