Het Klantportaal voor iONE is dé manier om optimaal klantgericht te communiceren met al uw klanten; een belangrijke driver voor klanttevredenheid en tegelijkertijd bespaart u per verkooporder veel tijd en geld. Ontdek het Klantportaal
De digitale handtekening voor iONE is onmisbaar in uw verkoopproces! Met behulp van de digitale handtekening werkt u volledig papierloos en rondt u sneller en efficiënter uw verkoopprocessen af. Lees meer...
In ons Support Centrum kunt u terecht met al uw support vragen en ondersteuning bij werkzaamheden, volgt u de nieuwste ontwikkelingen en vindt u kennis en trainingsitems. Alle informatie of ondersteuning die u als klant nodig heeft, vindt u hier overzichtelijk terug. Naar het Support Centrum.
Log in op uw persoonlijke klantportaal. Hier kunt u al uw vragen stellen en meldingen indienen en bekijken. Naar het klantportaal.
Via Teamviewer kunnen wij u hands-on support op afstand aanbieden. Naar support op afstand.
Hier kunt u onze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden downloaden en/of raadplegen. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle organisatorisch verbonden rechtspersonen binnen de Colijn groep met aan het hoofd Colijn Europa Holding B.V., waaronder ook Colijn IT B.V. valt.
Elke ca. 2 maanden in uw e-mail.