Het Klantportaal voor iONE is dé manier om optimaal klantgericht te communiceren met al uw klanten; een belangrijke driver voor klanttevredenheid en tegelijkertijd bespaart u per verkooporder veel tijd en geld. Ontdek het Klantportaal
De digitale handtekening voor iONE is onmisbaar in uw verkoopproces! Met behulp van de digitale handtekening werkt u volledig papierloos en rondt u sneller en efficiënter uw verkoopprocessen af. Lees meer...
In ons Support Centrum kunt u terecht met al uw support vragen en ondersteuning bij werkzaamheden, volgt u de nieuwste ontwikkelingen en vindt u kennis en trainingsitems. Alle informatie of ondersteuning die u als klant nodig heeft, vindt u hier overzichtelijk terug. Naar het Support Centrum.
Log in op uw persoonlijke klantportaal. Hier kunt u al uw vragen stellen en meldingen indienen en bekijken. Naar het klantportaal.
Via Teamviewer kunnen wij u hands-on support op afstand aanbieden. Naar support op afstand.
Ook op het gebied van uw complete IT infrastructuur bent u bij ons aan het juiste adres; perfect afgestemd op uw wensen, gebaseerd op deskundig advies en geoptimaliseerd voor onze software oplossingen. Bij al onze software oplossingen kunnen we direct zorgen voor de benodigde hardware en/of cloud diensten. We regelen alles voor u en leveren alles compleet en klaar voor gebruik op; zo kunt u direct optimaal met onze software aan de slag!
En ook wanneer u later besluit om een nieuwe werkplek toe te voegen, u een extra kassabonprinter nodig heeft of kiest voor een tablet in de winkel omdat u met de digitale handtekening wilt werken, helpen we u daar natuurlijk graag bij! Dat is volledige ontzorging, nu en in de toekomst.
Meer weten over onze
hardware & cloud oplossingen?
Elke ca. 2 maanden in uw e-mail.