Het Klantportaal voor iONE is dé manier om optimaal klantgericht te communiceren met al uw klanten; een belangrijke driver voor klanttevredenheid en tegelijkertijd bespaart u per verkooporder veel tijd en geld. Ontdek het Klantportaal
De digitale handtekening voor iONE is onmisbaar in uw verkoopproces! Met behulp van de digitale handtekening werkt u volledig papierloos en rondt u sneller en efficiënter uw verkoopprocessen af. Lees meer...
In ons Support Centrum kunt u terecht met al uw support vragen en ondersteuning bij werkzaamheden, volgt u de nieuwste ontwikkelingen en vindt u kennis en trainingsitems. Alle informatie of ondersteuning die u als klant nodig heeft, vindt u hier overzichtelijk terug. Naar het Support Centrum.
Log in op uw persoonlijke klantportaal. Hier kunt u al uw vragen stellen en meldingen indienen en bekijken. Naar het klantportaal.
Via Teamviewer kunnen wij u hands-on support op afstand aanbieden. Naar support op afstand.
iONE houdt u op alle vlakken up-to-date en flexibel. Dankzij het enhancement plan voorzien we u namelijk regelmatig van gratis updates van de software. Elke nieuwe versie van iONE zit daardoor boordevol handige verbeteringen, indrukwekkende vernieuwingen en slimme toevoegingen die uw werk iedere keer weer een beetje efficiënter en leuker maken.
We willen u natuurlijk graag laten weten met welke nieuwe functies u straks kunt gaan werken! Dit doen we door middel van release notes, waarin we de belangrijkste wijzigingen voor u samenvatten. U kunt de releasenotes per versie hieronder inzien.
Elke ca. 2 maanden in uw e-mail.