Het Klantportaal voor iONE is dé manier om optimaal klantgericht te communiceren met al uw klanten; een belangrijke driver voor klanttevredenheid en tegelijkertijd bespaart u per verkooporder veel tijd en geld. Ontdek het Klantportaal
De digitale handtekening voor iONE is onmisbaar in uw verkoopproces! Met behulp van de digitale handtekening werkt u volledig papierloos en rondt u sneller en efficiënter uw verkoopprocessen af. Lees meer...
In ons Support Centrum kunt u terecht met al uw support vragen en ondersteuning bij werkzaamheden, volgt u de nieuwste ontwikkelingen en vindt u kennis en trainingsitems. Alle informatie of ondersteuning die u als klant nodig heeft, vindt u hier overzichtelijk terug. Naar het Support Centrum.
Log in op uw persoonlijke klantportaal. Hier kunt u al uw vragen stellen en meldingen indienen en bekijken. Naar het klantportaal.
Via Teamviewer kunnen wij u hands-on support op afstand aanbieden. Naar support op afstand.
Wij zijn dé software specialist in wonen, tuinmeubelen, baby retail en woningtextiel. Met behulp van onze slimme software oplossingen werkt u sneller, verkoopt u meer en maakt u minder fouten. Daarnaast heeft u lagere kosten én tegelijkertijd helpt u uw klanten kopen dankzij inzicht en techniek.
Dit doen we met software specifiek toegespitst op en ontwikkeld voor de meubelbranche. Zo kan onze software u en uw meubelbedrijf optimaal ondersteunen in al uw bedrijfsprocessen. Wie bieden de volgende oplossingen aan:
iONE is een compleet ingericht softwarepakket voor de meubelbranche, waarmee u al uw bedrijfsprocessen automatiseert, beheert en controleert. Met functionaliteit zoals inkoop en verkoop, POS, artikelbeheer in het PDM systeem, elektronisch bestellen middels EDI catalogi, levertijd bewaking in de planningsmodule, klant management door middel van het CRM, het Klantportaal, de servicemodule, en voorraad en magazijnbeheer middels het WMS, stroomlijnen we processen waardoor u sneller, efficiënter en met meer plezier werkt.
Foutloos meubels samenstellen doet u met de 2D en 3D productconfigurator. Daarnaast krijgen uw klanten direct een accuraat en realistisch beeld van uw producten en de beschikbare opties, waardoor ze met vertrouwen en enthousiasme kunnen kopen. Het in 2D of 3D configureren van meubelen wordt compleet geïntegreerd in het verkoopproces. Een zelf samengesteld meubel kan dus gelijk in order worden gezet en vervolgens besteld worden.
Goede productvisualisatie (bijvoorbeeld in 3D, augmented reality of virtual reality) van uw meubels is onmisbaar voor uw winkel en webshop. Dankzij productafbeeldingen toont u uw klanten eenvoudig uw meubels in alle mogelijke varianten en zelfs in hun eigen huis! Daarnaast gebruikt u een digitale productafbeelding eenvoudig op verschillende plaatsen. Bijvoorbeeld voor uw webshop, in uw folders en catalogi, in 360 viewers, op social media, etc.
Dankzij onze webshop integraties voor de meubelbranche beheert en ontsluit u alle productinformatie vanuit één enkele bron. Zo bedient u uw website, webshop, app én winkel geautomatiseerd en met minimale inspanningen. Onze onafhankelijke web-based toepassingen, zoals een meubelconfigurator of een klantenportaal, zijn overal te integreren en op elk apparaat te gebruiken.
MyRoomPlans is een 3D roomplanner en meubelconfigurator in één en vormt daarmee de ultieme verkooptool. Laat uw klanten spelen in de digitale versie van hun eigen interieur met échte producten die zij direct kunnen configureren en bestellen.
Of plan direct een gratis demo
Elke ca. 2 maanden in uw e-mail.