Het Klantportaal voor iONE is dé manier om optimaal klantgericht te communiceren met al uw klanten; een belangrijke driver voor klanttevredenheid en tegelijkertijd bespaart u per verkooporder veel tijd en geld. Ontdek het Klantportaal
De digitale handtekening voor iONE is onmisbaar in uw verkoopproces! Met behulp van de digitale handtekening werkt u volledig papierloos en rondt u sneller en efficiënter uw verkoopprocessen af. Lees meer...
In ons Support Centrum kunt u terecht met al uw support vragen en ondersteuning bij werkzaamheden, volgt u de nieuwste ontwikkelingen en vindt u kennis en trainingsitems. Alle informatie of ondersteuning die u als klant nodig heeft, vindt u hier overzichtelijk terug. Naar het Support Centrum.
Log in op uw persoonlijke klantportaal. Hier kunt u al uw vragen stellen en meldingen indienen en bekijken. Naar het klantportaal.
Via Teamviewer kunnen wij u hands-on support op afstand aanbieden. Naar support op afstand.
Een product configurator is dé oplossing om het samenstellen van uw complexere meubels zoals banken en boxsprings in strakke banen te leiden. Uw verkopers kunnen met behulp van de configurator software zeer eenvoudig en foutloos het gewenste product samenstellen en in order zetten. Sterker nog, zelfs uw klanten kunnen dankzij de product configurator foutloos meubels samenstellen en bestellen.
Door ze stap voor stap door de configuratie te leiden, vergeten ze niets mee te nemen in het verkoopproces. Combinaties die niet mogelijk zijn, worden automatisch uitgesloten van de selectie en voorgaande keuzes kunnen eenvoudig in willekeurige volgorde aangepast worden. Op deze manier zorgen we ervoor dat foutmarges in uw verkoop- en inkooporders drastisch worden verlaagd!
En wanneer u de meubel configurator combineert met 2D of 3D visualisatie zien uw klanten stap voor stap hoe uw producten samengesteld worden, welke mogelijkheden en keuzes ze hierin hebben én hoe ze er straks in het echt uit zullen gaan zien. Zij zien op deze manier een realistisch beeld van uw producten, waardoor zij met vertrouwen kunnen kopen.
Bij het samenstellen van een meubel met behulp van een product configurator worden u en uw klant stap voor stap door de verschillende opties geleid. Denk hierbij aan een soort vraag-en-antwoord spel. Neem als voorbeeld een bank in hoekopstelling. Eerst kiest u de opstelling van de hoekbank; links- of rechtsom draaiend, een 2- of 3 zitter, met eventueel een ottomane of liever een longchair. Vervolgens maakt u een keuze uit het materiaal, stof, leer of een combinatie, en kiest u een kleur. De volgende stap is het kiezen en aanpassen van details; bijvoorbeeld de kleur en het materiaal van de pootjes, een andere variant armleuning, een extra hoofdsteun of recliner functie, etc.
Wanneer de configurator gecombineerd wordt met 2D of 3D visualisatie ziet u de aanpassingen op het meubel bij iedere keuze die u maakt. Vervolgens kunnen voorgaande keuzes eenvoudig in willekeurige volgorde weer aangepast worden. Uw klant kan het bijvoorbeeld fijn vinden om aan het eind van de configuratie de hoekbank nog in een aantal andere kleuren of stoffen te zien.
Tijdens het configureren van het meubel ziet u tevens direct prijs- en leveringsinformatie, zoals de voorraadstatus en de leveringstermijn. Hierdoor is het direct duidelijk voor u en uw klant wat de bank in deze configuratie zal gaan kosten en met welke levertijd er rekening dient te worden gehouden.
- Foutloos meubels samenstellen en in order plaatsen
- Een snel en modern verkoopproces
- Klanten krijgen een accuraat en realistisch beeld van het uiteindelijke meubel
- Meer conversie
- Geen complexiteit
- Minder retouren, ontevreden klanten en onnodige communicatie
- Hogere klantloyaliteit
Of plan direct een gratis demo
Elke ca. 2 maanden in uw e-mail.