Supportdiensten Colijn IT staan ook nu voor je klaar

Via dit bericht willen we je informeren over de maatregelen die we genomen hebben om de voortgang van onze activiteiten te waarborgen.

Continuïteit van onze dienstverlening

Colijn IT  hecht veel waarde aan de gezondheid en welzijn van medewerkers en onze relaties. Buiten dat we dit heel belangrijk vinden, hebben we onze medewerkers ook heel hard nodig om de continuïteit van onze dienstverlening op een hoog niveau te houden. Daarom hebben we de volgende maatregelen genomen:

    1. Wij houden ons aan de adviezen van het RIVM.
    2. Onze dienstverlening blijft gewaarborgd.
    3. Ons kantoor blijft telefonisch bereikbaar.
    4. Voor onze helpdesk zijn gepaste maatregelen genomen, zodat zij de werkzaamheden kunnen voortzetten.
    5. Onze consultants en accountmanagers zijn zoals gebruikelijk telefonisch, via e-mail of whatsapp bereikbaar en fungeren voor u als eerste aanspreekpunt.
    6. Afspraken en instructies vinden nu plaats via videoconferentie. In lijn met de regelgeving kunnen we voorlopig geen fysieke bezoeken meer afleggen.
    7. Onze technische buitendienst is inzetbaar bij een grote calamiteit welke niet op afstand opgelost kan worden, mits er op locatie de garantie gegeven wordt dat de RIVM voorzorgmaatregelen in acht genomen worden.
    8. Interne overleggen gaan gewoon door en worden gevoerd via videoconferentie.
    9. Op ons kantoor hebben wij extra hygiëne maatregelen getroffen.
    10. Al onze evenementen zijn geannuleerd en wij nemen geen deel aan externe evenementen.

Als IT partner realiseren we ons dat jouw IT systemen cruciaal zijn voor de continuïteit van ondernemingen. Van ons mag je verwachten dat we er alles aan zullen doen om jouw systemen draaiende te houden.

Indien wij jou dus ergens mee van dienst kunnen zijn, zijn wij dus op het vertrouwde nummers en e-mailadressen bereikbaar.

Tot slot wensen wij jou en je team het beste toe in deze uitdagende tijden.

Team Colijn IT