Het Klantportaal voor iONE is dé manier om optimaal klantgericht te communiceren met al uw klanten; een belangrijke driver voor klanttevredenheid en tegelijkertijd bespaart u per verkooporder veel tijd en geld. Ontdek het Klantportaal
De digitale handtekening voor iONE is onmisbaar in uw verkoopproces! Met behulp van de digitale handtekening werkt u volledig papierloos en rondt u sneller en efficiënter uw verkoopprocessen af. Lees meer...
In ons Support Centrum kunt u terecht met al uw support vragen en ondersteuning bij werkzaamheden, volgt u de nieuwste ontwikkelingen en vindt u kennis en trainingsitems. Alle informatie of ondersteuning die u als klant nodig heeft, vindt u hier overzichtelijk terug. Naar het Support Centrum.
Log in op uw persoonlijke klantportaal. Hier kunt u al uw vragen stellen en meldingen indienen en bekijken. Naar het klantportaal.
Via Teamviewer kunnen wij u hands-on support op afstand aanbieden. Naar support op afstand.
De A’Design Award & Competition is ’s werelds grootste internationale designprijs, de hoogste prestatie op het gebied van design. Onlangs werden de resultaten van de ontwerpwedstrijd 2020-2021 bekend gemaakt: 2094 winnaars uit 108 landen in 104 verschillende ontwerpdisciplines. De inzendingen werden zorgvuldig beoordeeld door een internationaal invloedrijk jurypanel bestaande uit gevestigde wetenschappers, prominente persleden, creatieve ontwerpprofessionals en ervaren ondernemers.
De A’ Design Award is niet zomaar een prijs, het is de indicator van kwaliteit en perfectie in design, de prijs wordt wereldwijd erkend en trekt de aandacht van designgerichte bedrijven, professionals en belangengroepen. Het winnen van de A’ Award is een certificaat van uitmuntendheid voor ontwerpers, een bewijs van kwaliteit voor bedrijven.
We zijn trots om een award te hebben gewonnen in de categorie WHOLESALE, RETAIL TRADE, COMMERCE AND E-COMMERCE DESIGN.
Wat betekent dit?
A’Design heeft bevestigd dat het iONE configuratieplatform eindklanten helpt de verbeeldingskloof te overbruggen, twijfels te overwinnen en betere beslissingen te nemen door realistische beelden en foutloze bestelinformatie, zelfs bij de meest complexe producten. Dit leidt tot minder retouren, lagere kosten, hogere conversie, hogere orderwaarden en blije, loyale klanten.
Elke ca. 2 maanden in uw e-mail.